شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

سید محمد مجتهدی

« از خداوند منّان خواستارم که ما را هم جزو صابرین و افراد با تعهد نسبت به

اسلام عزیز و انقلاب و جنگ قراردهد و ما را در این راه یاری نماید.»


متن کامل دستنوشته در «ادامه مطلب»

بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام و درود بیکران به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش اسطوره مقاومت، نور جماران، امام خمینی و با درود بیکران به ارواح پاک و مطهر شهدای اسلام از صدر اسلام تا آخرین شهید انقلاب و جنگ تحمیلی و با سلام به خانواده معظم شهدا، مفقودالاثرها، معلولین و جانبازان.


السلام علیک یا اباعبدالله


با سلام و درود به روح پاک و مقدس حماسه‌آفرین صحرای خونین کربلا - حسین ابن علی - که با ریختن خون پاک خود و اهل بیت پیغمبر درخت اسلام را آبیاری کرد و درود به ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی که به صدای هل من ناصر ینصرنی سالار شهیدان لبیک گفته و در خون خویش غلطیدند و درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند و درود به شرف تمام عزیزانی که مظلومیت اسلام عزیز را درک نموده و در راه یاری این دین مقدس از پا نمی‌نشینند.

دنیا عروس زیبایی است که با رنگ‌آمیزی خود تمام انسان‌ها را به دام خود می‌کشاند و با دربند کشیدن آنها باعث سقوط انسان‌ها به اسفل السافلین می‌‌شود. لذا سعادت از آن کسانی است که محبوب خود را شناخته‌اند و به دنیای پرزرق و برق پشت پا زده و برای رسیدن به لقای حق و گریز از بند شیطان از هیچ کوششی دریغ ندارند، عزیزانی که نسبت به مظلومیت اسلام و ائمه اطهار تعهد بیشتری دارید، سعی کنید در هر زمان که اسلام مورد هجوم بیگانگان قرار می‌گیرد برای یاری آن دست از همه چیز شسته و تا پای جان و حتی ریختن خون خود اسلام را یاری نمایید و در این برهه از زمان که ما قرارداریم، خداوند جنگ را که یکی از الطاف خفیه الهی است جهت امتحان مؤمنین و صابرین که یارای یاری کردن دینش را دارند قرار داده است. لذا در این زمان مشخص می‌شود که چه افرادی نسبت به ائمه اطهار (ع) و اسلام عزیز تعهد داشته باشد و در راه یاری کردن آن از هیچ کوششی دریغ ندارند. در این جنگ افراد مؤمن و صابر و افراد باتعهد و باغیرت نسبت به اسلام از افراد بی‌تعهد و بی‌غیرت نسبت به اسلام تفکیک می‌شوند. در آخر از خداوند منّان خواستارم که ما را هم جزو صابرین و افراد با تعهد نسبت به اسلام عزیز و انقلاب و جنگ قراردهد و ما را در این راه یاری نماید.


به امید پیروزی حق بر باطل


ز هشیاران عالم هر که را دیدم غمی دارد

دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد


مجتهدی

۶۴/۱۲/۱۲

اردوگاه کارون



نظرات 1 + ارسال نظر
امامی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام سید بزرگوار.سلام فرمانده دلاور.سلام سردار گردان حمزه سلام ذریه فاطمه<س>. قبل از عملیاتها کیف میکردم وقتی برامون صحبت میکردی وقتی با تموم احساس از عملیات میگفتی دوست داشتم همون شب شب عملیات باشه .در عین جدیت تو چقدر مهربون بودی با بچه ها.یادته سید جان به چادرها سر میزدی .شوخی میکردی با بچه ها چای میخوردی .همه این کارهای دوست داشتنی بچه ها رو برای عملیات اماده تر میکرد .سید جان رزم شبانه های گردان یادته بعد از اون صحبتهای شما شروع میشد وچه غوغایی به پا میشد گریه و شیون .برای اون روزها دلتنگم سید .دعایم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد