شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید فخرالدین مهدی برزی

نوشته ها و عکسهای باقیمانده از شهید و دوستان

شهید احمد صابری

«از خدایی که این نعمت بزرگ را نصیب من کرد

می‌خواهم که در تمامی کارها و برنامه‌ها کمکم کند و یک لحظه هم مرا به خود وامگذارد

و من را در مسیر و راه بی‌انتهای خویش یاری رساند. »


متن کامل دستنوشته در «ادامه مطلب»


بسم الله الرحمن الرحیم


مسئله اصلی جنگ است و جنگ را سرلوحه زندگی خود قراردهید.  – امام خمینی

با سلام ودرود بر رهبر کبیر انقلاب، پیر جماران و شهدای گلگون کفن که خون خود را پای درختی ریختند که ریشه آن ولایت فقیه است. اما این مسئله را درباره خودم و انگیزه خودم بیان می‌کنم و در این کاغذ می‌آورم.

از زمانی که با جنگ آشنا شدم و به جبهه‌ها آمدم در اصل زندگی جدیدی را برای خود شروع کردم. زندگی که هر لحظه آن ساعتها خاطره و هر دقیقه آن ساعتها عبادت است و این زندگی عبادت و پر از خاطره فقط و فقط برای اسلام و آبرو و حیثیت قرآن است و از خدایی که این نعمت بزرگ را نصیب من کرد می‌خواهم که در تمامی کارها و برنامه‌ها کمکم کند و یک لحظه هم مرا به خود وامگذارد و من را در مسیر و راه بی‌انتهای خویش یاری رساند. انشاءلله

و از ائمه اطهار این چراغان هدایت و کشتیهای نجات آرزو می‌کنم که دست من حقیر را بگیرند و در موقع عمل من را یاری کنند.

البته چیزی نداریم که روی کاغذ بیاوریم و از همه شما عزیزان التماس دعا داریم.

والسلام

عصر روز ۱۳۶۴/۸/۲۸

احمد صابری

عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است

دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است




دیگر عکسهایی از شهید:



نظرات 4 + ارسال نظر
امامی شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام احمد عزیز پسر شجاع. جدی .ودوست داشتنی .فرمانده محترم گروهان 3 گردان حمزه که بعد از شهادت بچه ها در عملیات والفجر 8 خیلی ناراحت بودی ودعا میکردی زودتر شهید بشی وخدای رحمان هم چه زود دعایت را مستجاب کرد.روحت شاد

علی صابری چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

ای خوشا با فرق خونین در لقاء یار رفتن...سر جدا پیکر جدا در محفل دلدار رفتن

این یک بیتی هست که روی سنگ قبر شهید نوشته شده
اون یار و دلدار همونیکه منم الان دنبالشونم فقط پدرم راه رسیدن به اون دلدارو توی شهید شدن دید و منم توی علم و اعتقاد

علی آقای عزیز
سلام برادر
شما اولین فرزند شهید هستید که تو این وبلاگ نظر گذاشتید. خیلی خوشحالم کردید. روح پدرتون شاد و یادش گرامی.
کاش دست ما رو هم بگیرن

امامی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام علی اقای عزیز فرزند دلاور مرد گردان حمزه میشه یه لطفی کنی ادرس مزاز پدر شهید رو به ما بگی.لطف میکنی به همین وبلاگ پست کنی.ممنون

علی صابری شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام. مزار شهید روبروی ساختمان دعای ندبه قطعه ۲۷ ردیف ۱۱ هستش. اگر می خواهید خیلی سریع قبر را پیدا کنید توی قطعه ۲۷ نگاه کنید ببینید تنها قبری که مسئولین ذیربط حتی یک سقف روی آن قرار نداده اند کدام است. شهید احمد در ظاهر همیشه مظلوم و در باطن.... دلاوریهایش توی جبهه از زبان همسنگریهایش واقعا شنیدنیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد